222 keinoa saada unen päästä kiinni Kim Jones

Kim Jonesin kirja on oiva apu ajoittaisista tai säännöllisistä nukahtamis- ja univaikeuksista kärsiville. Se tarjoaa peräti 222 tieteellisesti testattua menetelmää, jotka auttavat saamaan unen päästä kiinni ja nukkumaan hyvin.
Unettomuuteen ja unen laatuun vaikuttavat mitä moninaisimmat seikat. Mm. mieliala, lämpötila, ruokavalio, hengitystekniikka, ulkoilu ja tietoinen ajatusten ohjailu ovat seikkoja, joihin kirja antaa selkeitä ja helposti noudatettavia ohjeita. Joskus unen houkutteluun käytettävät konstit voivat olla hyvin yksinkertaisia.
Kirjan ohjeista ja vinkeistä jokainen löytää juuri itselleen sopivimman keinon karkottaa unettomuus.

Kirjan tiedot

Ilmestymisaika: 9/2019, viikolla 38
Sivumäärä: 216 s.
Koko: 135 x 200 mm
Kirjastoluokka: 59.33
Kovakantisen ISBN: 9789523128897
Sähkökirjan ISBN (epub): 9789523129290

Muuta: Suomennos Eva Katajamäki, Kansi Taittopalvelu Yliveto Oy

Kirjan laji

Muita terveys- ja kauneuskirjoja

Hoida kolesteroli ajoissaHelena Miettinen

Helena Miettisen kirja kertoo kansantajuisesti, mitä kolesterolista nykytutkimuksen valossa tiedetään ja miten suojautua sen aiheuttamilta sairauksilta. Teos tarjoaa tuoreinta tutkittua tietoa kolesterolista ja sen aineenvaihdunnasta sekä veren kolesteroliin vaikuttavista perinnöllisistä tekijöistä.

Rakkauden rohdotSinikka Piippo

Seksuaaliterveyttä ja hyvinvointia luonnosta

Ymmärrä ihoasiJohanna Gillbro

Ensimmäinen kokonaisvaltainen ihonhoito-opas, joka auttaa ymmärtämään ihon rakennetta ja toimintaa, murtaa monia ihonhoitoon ja kosmetiikkaan liittyviä myyttejä sekä opastaa tulkitsemaan kosmetiikan tuoteselosteita ja valitsemaan omalle iholle oikeat tuotteet.

Emman lumoavat letitEmma Ollila

Sosiaalisessa mediassa suuren seuraajajoukon saanut nuori lettivirtuoosi opastaa tässä kirjassa suosituimpien kampaustensa tekemisen vaihe vaiheelta.

PaleoErik Wallsten – Thomas Wahlström

Kirja esittelee paleoruokavalion perusteet, toteutuksen ja hyvät vaikutukset. Kirjassa annetaan myös kahden viikon ruokalista, jonka avulla paleo-ruokavalioon siirtyvän on helppo päästä alkuun.